Dagarna springer iväg

Det är redan tisdag. Vart tar dagarna vägen?

I söndags åkte vi ut till Birsta. Gugge köpte sina skidor och jag köpte en massa kläder. Lyckades stöta ihop med en mycket bra säljare som kunde se vad jag ville ha och vad jag passade i. En mycket bra kombination. Nästan så att jag ska rata alla andra butiker och bara gå till henne. Jag sa också det till henne och jag tror hon blev glad. :)

Igår var det jobb och sedan låg jag hemma i soffan. Somnade medan Gugge var på träning och sedan då jag vaknade mådde jag illa. Detta var som tur var borta i morse då jag vaknade. Kan inte bli sjuk till fjällen!

Idag på jobbet har det varit fullt upp. Har försökt fått till en inbjudan. Men ju fler kockar desto sämre soppa... Dock lyckades jag sy ihop det hyffsat bra så nu hoppas jag att de andra godkänner den.

Ikväll ska det packas inför fjällenresan. Vår plan är att kunna packa in i bilen imorgonbitti och ha packningen i bilen under morgondagen då vi jobbar. Så att vi sedan kan åka direkt till Hudik efter jobbet. Tror tiden kommer rinna iväg om vi åker hem efter jobbet. Vi har ju trots allt en del att göra i Hudik då vi kommer. Takbox ska på, vi ska fika och fira pappa som fyller år imorgon.

Jag längtar som en tok till fjällresan nu! Det ska bli så himla härligt. Hoppas på bra backar och bra väder. Ska bli skönt att koppla av några dagar tillsammans med Gugge, hans föräldrar och hans syster med familj. Hoppas Emil känner igen moster och morbror. :)

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Maria

nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu



Ha ha, det var Hugo som skrev det där, helt själv. Har honom i knät! Han slog på tangentbordet och lyckades få till rätt bokstäver ;-)

Jo han växer och hans små armar har blivit två meter långa ;-) Kan inte bli tydligare, att han vill ses NU!

Tyvärr tror jag vi är upptagna både tis, ons och tors kväll, men vi kan höras när ni kommer hem från fjällen. Måndagkväll kanske eller fredag. Ska kolla med Jörgen också.

Ha det underbart i fjällen!!

Kramar från Maria och Hugo.

Han får avsluta med att skriva själv igen :)



0 vö-oö-cccccccccccccccccccccccccccccccc

Postat av: Maria

Kom precis på att vi ev. åker till fjällen nästa helg, men det är inget bestämt, så vi kan prel.boka fredagen, så får vi höras!

Ha det så skönt i fjällen!!

Kramar, Maria&Hugo

2009-03-05 @ 10:08:48
URL: http://misan80.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits