Halvtid i semestern

Nu har jag haft semester i 2 veckor. Och 2 veckor återstår. Kanon bra!

Sen sista har vi hunnit med en massa.
I torsdags var jag och hälsade på en kollega. Vi fikade nybakade muffins och hennes dotter visade mig alla hennes leksaker. På kvällen fick jag ett fint sms där vi fick veta att våra kompisar fått barn! Så kul!
Fredagen var ganska lugn. På kvällen var vi hem till några kompisar på grillning. Vi var 10-12 stycken där. Vi hade det riktigt skoj. Och tur med vädret hade vi också! Vi sov över där så lördagen började vi på bortaplan. Vi åkte hem och packade strandväskan och gjorde lite matsäck. Sedan åkte vi ut till Alnö där vi mötte upp två andra kompisar. Vi hann vara ute i 2 timmar ungefär. Sedan for vi hemöver igen. På kvällen var vi ut till Klockarberget på grillning. Riktigt mysigt hade vi det där.
I söndags tog vi det lugnt. Tvättade, plockade och packade våra väskor. På kvällen for vi till stugan och där har vi varit hela veckan. Dock har vi haft otur med vädret. En dag var det fint så då hann jag med lite solning. :) Har även hunnit med två bad. :)

Nu är vi hemma i Sundsvall. Gustaf ska ha träningsläger i helgen med fotbollen. Själv åker jag ner till Hudik imorgon på morgonen för att gå på trav och grillfest. Tar med mig K ner så jag inte blir helt ensam.

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Syster

Hallå, räknas inte jag eller!?

2009-07-25 @ 22:27:58
Postat av: Anonym

men nu var det länge sen sis!!!

2009-08-04 @ 14:21:12
Postat av: Angen

Men hej =)

jag visste inte om de var du så jag vågade inte hejja ifall att de inte var du=)

jaa vi hejjade på söråker..jaa jag såg han blödde ganska rejält.

hade han spräckt hela läppen?

kram

Postat av: Angen

men fy tusan, vad otäckt!

måste vart en kraftig hjärnskakning.

hur är de annars då?

kram

2009-08-05 @ 09:33:24
URL: http://angenf.blogg.se/
Postat av: Angen

det är bara bra annars, älskar livet som mamma=)

2009-08-05 @ 12:06:33
URL: http://angenf.blogg.se/
Postat av: Frida

Men hallå där !



Jag går in varje dag, typ flera gånger !

Vart har du tagit vägen ? :(



hoppas ni har det bra.



KRAMAR!

2009-08-17 @ 07:02:29
URL: http://phridan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits