Tillbaka i vardagen

Sitter på kontoret nu. Vardagen är tillbaka. Dock är detta en vecka då vi mjukstartar med tre dagar. Det gör dock inte mig något alls. Ganska skönt faktiskt. :)

Jag har hållit mig frisk hela ledigheten. Inte ska jag väl behöva åka dit nu? Halsen är tjock och jag dricker te som bara den. Kan man bli beroende av te?

Igår hade jag en besökstopp på min blogg. Är det listor ni vill ha?

Fredagen närmar sig med stormsteg. Jag hoppas självklart på fika på sängen och ett och annat paket. På kvällen får vi besök av lite vänner. Då ska vi äta tårta. Sen på lördag kommer lite familj och vänner på besök. Då ska vi också äta tårta. Kanske att jag även får fira min födelsedag en tredje dag. På söndag kanske mamma kommer upp. Syster kanske kommer båda dagarna? :)
Jag är barnsligt kär i födelsedagar. Kommer det någonsin att gå över?

Fotbollsträning igår. Jag kände äntligen att jag var på väg tillbaka. Halsen sätter dock stopp för karaten idag. Det får bli spinning två gånger denna vecka istället.

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Angen

nee den försvinner nog aldrig..ja man gör ju de..väntar på att telefonen ska ringa å emma är där och säger att hon bara åkt på semester men nu är hemma igen!

huga lillgumman.



Tack, hade de blivit en tjej skulle hon ha hetat Emma i mellan namn!

Postat av: Angen

ja de är väl dax för er snart kanske med en liten? =)



såg du tränar fotboll, vilka spelar du med? =)

2009-01-08 @ 12:07:41
URL: http://angenf.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits