Nytt år, nya tag

Som varje gång då ett nytt år startar börjar man tänka i nyttigare banor. Så även detta år. Nu återstår att se hur länge det kommer att hålla i sig. :)

Idag har jag i alla fall varit på Spinning. Det gick bra och det var faktiskt kul. Jag som har sagt att jag aldrig ska testa på det igen. Första gången var ingen hit då vi fick lära oss att ställa in cyklarna i 45 min. Dagens 45 minuter var mycket bättre och jag kände mig skakis i bena då jag gick nerför trappen till omklädningsrummen. Undra hur det kommer att kännas imorgon?!

Idag har jag varit på stan med min kompis A. Vi åt god lunch och gick sedan och kikade i massa affärer. Hon ville hitta nya kläder och jag försökte vara behjälplig.

En vecka kvar till min födelsedag nu. Det är kanske dags att komma på vad man önskar sig?
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Frida

Hello!

Du är utmanad på min blogg :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits