Andra dagen i veckan

Tisdagen är redan här.
Helgen var full med besök hit och besök dit.

På fredagen kom några vänner på tårta. Vi hade det trevligt och jag fick tre paket av dem. Eller fyra egentligen. Och super fina blommor. Paketen innehöll Mellenium trilogin plus en "låne"bok. Gugge grillade också gott kött som vi åt innan besöket kom. Mycket gott!

På lördagen pysslade vi på och sedan ramlade besöket in. Svärföräldrarna kom med tre paket som innehöll handdukar och badrumsmatta. Bra färg då jag också hade köpt sådana. :) Sedan kom
Maria och Hugo med paket. Av dem fick jag ett presentkort på Stenstan. Sedan kom farmor och pappa med paket. Av dem fick jag blommor, pengar och en wok-panna. Nästa på tur att plinga på dörren var Frida och Arvid. Av dem fick jag en fin orkidé. När vi fikat ett tag plingade det återigen på dörren. Denna gång var det kusin Jörgen med dotter. Av dem fick jag fusk kinapinnar. Ser ut som stora klädnypor och kommer att underlätta för mig att äta med pinnar!

På söndag var jag först och kollade på några matcher på Metsocup. Gugge gjorde mål och jag satt på läktaren och var stolt fotbollsfru! Åkte sedan hem för att ta emot fler gäster. Mamma, mormor, Sara och Johan kom på besök. Vi lagade mat. Var sedan ut till Birsta så lillasyster äntligen fick köpa sin dator. Sedan åkte vi hem igen och åt tårta. Jag fick även paket denna dag. Pengar, en duk och ett monopolspel.

Att fira födelsedagen i tre dagar var bra. Jag hann då träffa och prata med alla. Även om fokuset på lördagen fanns hos de små besökarna mer än hos de stora. :)
Tack för alla fina presenter!
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits