McDonald's cup

I helgen har det som sagt varit fotboll. Vi började spela igår.
9.00 spelade vi första matchen och vann!
11.30 spelade vi andra matchen och förlorade...
18.00 spelade vi tredje matchen och förlorade...
Vi slutade trea i vår grupp.

Imorse var det dags för slutspel.
7.00 spelade vi vår fjärde match (första matchen för denna dag) och förlorade... Det betyder att det inte blev någon fler match. Tråkigt! Men spelar vi inte som ett lag kan vi heller inte vinna matcher...

Igår mellan andra och tredje matchen tog jag mig en tur till Birsta. Sedan for jag och hälsade på
Frida och Arvid. Arvid var Argvid då jag kom. Sedan sov han en kortis och då blev han Arvid igen! :) Mysigt att få träffa er en snabbis i alla fall. :)

Nu väntar jag på att Gugge ska komma hem från Åre. Hoppas det går bra trots all snö som kommer. Det har ju snöat konstant sedan i fredags. Mycket snö!

Sedan åker vi kanske och kollar på kusin K som ska spela sin match i cupen idag. Hoppas på vinst för dem.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Frida

Nedrans att det inte blev någon mer vinst för er!

Men kul att ni iaf. vann en match :)



Ja, fy fan va snö helt enkelt :)

Men rätt kul också... det slutar liksom inte!

Postat av: Sara

Hallåååå. Dags för uppdatering kanske?? Du får faktist skärpa dig med det hära, tråkigt att gå in och läsa samma sak 17 ggr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-12 @ 13:33:47
Postat av: Gurra

Kom hem nu då så du kan uppdatera bloggen åt systern din. Hon verkar snart klättra upp på väggarna. ;)

2009-02-12 @ 14:16:19
URL: http://lindq.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits