Man kan inte annat än skratta

Kommentarerna som jag fick i förra inlägget är verkligen klockrena. Och jag kan mycket väl se vilka som givit kommentarerna utan att läsa namn och avsändare. :)

Brevbärarna har tydligen koll på att posten har sina brister... Svärföräldrarna kan inte annat än hålla med.

Jag har nu i alla fall ringt till dessa underbara människor och berättat vad det är som händer. Jag kan lova att gissningarna på vad det varit har varit ungefär desamma. Dock helt olik verkligheten. Jag kan inte annat än påstå att de har satt press på mig. Och Gugge. Mer behövs inte sägas...

Det jag funderar på under en längre tid och idag gjort slag i saken är att starta företag. Jag skickade idag in pappren till Bolagsverket och Skatteverket. Nu håller jag bara tummarna att det går vägen.

Så min dröm om att bli egen företagare börjar nu bli sann.

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Sara,

haha vaddå vi har väl inte satt någon press på er. :P ni vet bara vad vi förväntar oss. hihi. kul att du gör något du drömt om iaf. you go sis ;) haha!!

2009-02-04 @ 22:35:21
Postat av: Frida

Sååå spännande!

Hoppas allt går enligt planerna !

Grattis o lycka till !!

Postat av: Maria

Grattis vännen och lycka till med allt!!

Kramar från oss

2009-02-06 @ 00:12:04
URL: http://misan80.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits