Lediga fredagen

Jag har längtat till denna dag. Dagen då jag är ledig och bara kan ta det lugnt. Koppla bort jobbet och bara kunna slappa.

Idag blir det spinning om 1 timma. Sedan kanske en sväng på stan. Gillar att bara gå runt och titta. Sedan ska jag hem och städa. Lägenheten ser ut som att den inte blivit städad på ett tag. Det ska jag göra något åt!

Ikväll blir det nog lugnt. Kanske ska jag se något avsnitt SATC. Eller så kankse det går någon bra film?! Jag tänker i alla fall inte göra många knop. Bara mysa ner mig i soffan och njuta av en nystädad lägenhet. Dock kommer jag sakna Gugge mer då. Han ringde och väckte mig i morse. Han glömde bort min lediga dag. Men jag blev så glad att han ringde så jag tänkte inte på att min sovmorgon förstördes... :)

SKa sätta fart nu.
Snön faller idag också. Denna vinter kan man absolut inte klaga på! :)
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits