Helgen och veckan

Inget bloggande sedan i fredags. Har haft fullt upp och har inte suttit vid datorn något förens idag på jobbet. Vilket var i 2 timmar och då hade jag en massa annat att göra. 2 dagar på kontoret denna vecka gör att det blir mycket att göra då.

I lördags tog jag och Gugge oss en promenad i solen. Riktigt härligt väder. Vi tog ett varv runt Sidsjön. Där var det full aktivitet så det var roligt. Efter det packade vi in oss i bilen och åkte ner till Hudik. Vi umgicks med syster på kvällen. Även om vi alla var trötta och jag och Gugge gjorde ett försök till att basta. Resultatet blev bara att vi blev ännu tröttare.

På söndagen for vi i alla fall till Hassela tillsammans med mamma,
syster och pojkvän. Premiärturen för mig på carvingskidor hade kommit. Hyrde dem och på med pjäxorna. Redan här började det göra ont i fötterna. Vi åkte från 9.30-12.30. Perfekta backar och jag stod på benen hela tiden. Mycket roligt att åka och nu hamnar min bräda på hyllan. När vi åker till fjällen nu kommer det bli slalom. :)
Efter vår skidtur så skiljdes vi åt. Jag och Gugge for till min kusin och träffade pappa. Sedan till Gugges farmor på fika och sedan till min farmor på mat. Snabba puckar och vi var mätta och belåtna när vi lämnade Bergsjö. Väl hemma var vi väldigt trötta...

Idag har jag som sagt var gjort 2 timmar på kontoret. Sedan har vi åkt iväg på konferens och kickoff. Sitter nu på Österströms konferens center. Vi har hållt igång till 22.30 ungefär. Trött nu! Imorgon blir det också en del konferens och sedan ska vi vara tillbaka i Sundsvalll till 12.00 ungefär.

Imorgon blir det tandläkaren och sedan ska jag ut till Nordichallen på UF-mässan. Jag ska dela ut ett pris och det ska bli riktigt skoj att gå runt och kolla på de olika idéerna.

På onsdag och torsdag är jag på kontoret igen. Sedan på fredag har jag tagit komp.ledigt för jag har jobbat så otroligt mycket övertid.

Gugge åker till Stockholm på torsdag så jag har hela helgen själv. På lördag ska jag på dop. Lilla Hugo och hans kusin ska döpas. Ska bli mysigt!

Nu är det natti natt.
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits