Ett nytt försök

Förlåt. Jag har försummat bloggen och er läsare nå enormt den senaste tiden. Jag ska försöka åtgärda det.

En kommentar som jag fått är att folk är nyfikna på vår nya fina soffa, som ej kommit ännu, ser ut. Vi har dock en annan färg på den vi kommer att ha i vårt vardagsrum. Här kommer en bild på hur det kan komma att se ut.
Bilden är lånad från em.com.



I helgen åker Gugge till Åre. Jag blir hemma. Får besök av morbror och kusin. De kommer att sova över då det är fotbollscup hela helgen ute på Nordic. Jag och kusin ska spela matcher, dock inte tillsammans eller mot varandra.

Idag postar jag breven. Sedan är framtiden snart här. Svärföräldrarna är nyfikna så de håller på att spricka. Snart får ni svaret på hemligheten... :)

Ikväll ska jag jobba till nio. Vi ska inspirera studenter att starta företag. Jag är trött redan nu så det ska bli spännande att se hur inspirerande jag är sedan. :)

.Angel


Kommentarer:
Postat av: Brevbärana!!!

Hörru du kvinna lilla! Eftersom vi jobbar på posten så vet vi att breven ibland kan försvinna eller bli försenade. Så det är nog lika bra att du berättar vad det är! NUUUUU!!!

2009-02-04 @ 17:22:54
Postat av: svärmor o svärfar

Hmm...här kommer posten på em....det blir en lång dag i morgon.... om inte brevbärarna kunde göra ett undantag?? Inte för att vi brukar vara nyfikna men detta verkar ju vara något särskilt.

2009-02-04 @ 19:43:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits