Snart påsk

Påsken närmar sig med storm steg. Känns som att det har varit långt till påsk tidigare, men nu är det denna vecka.
Vi far till stugan som vanligt. Pappa, Sara och Johan ska också dit. Härligt att vara allihopa detta år.
På fredag ska vi angla. Hoppas på sol så att det blir mysigt att sitta ute på isen. På eftermiddagen kanske vi åker till Hassela och badar lite. Beror på väder och vind.
På lördag blir det slalom i alla fall. Kanske kommer Tobias och åker med oss. :)
Resterande tid blir det slapp och slö. Spela lite spel och bara vara. Ska bli riktigt härligt.

Igår var jag på spinning. Riktigt jobbigt för benen. Men ack så behövligt.
Idag ska jag också dit för att köra spinning. Hoppas på en bättre instruktör än igår. Jag vill bli peppad och ha någon som berömer.
På torsdag blir det också spinning.

Ska försöka komma igång på riktigt nu med träningen. Har inte kört riktigt sedan jag var sjuk. Och det var ett tag sedan nu...

.Angel

Kommentarer:
Postat av: S

hej, tror vi blir kvar till 13e eller 14e...blir nog förbi Sundsvall.. ska se om cykeln är kvar så jag kan ta ner den till Sthlm =)

Postat av: Stimmitan

Välkommen till www.torrhumor.com! Sveriges nya humorsajt!

2009-04-07 @ 13:23:54
URL: http://www.torrhumor.com
Postat av: S

Jamen va trevligt =)

Ringer dig när jag vet mer om dag och tid etc =)

2009-04-07 @ 16:03:39
URL: http://aleksian.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits