Möhippa och Broadway

Nu har det gått flera dagar sedan sist. Igen.
Jag är en dålig bloggerska. Har ingen motivation till att skriva just nu. Känner att jag heller inte har tid som jag vill lägga på att blogga. Ändå får jag dåligt samvete om jag inte skriver.

Jag gör ett nytt försök nu i alla fall.

Sedan sist har det hänt en del.
I torsdags fick vi besök av
Sara, Johan, mamma och Sven. VI grillade och åt fruktsallad. De kollade in vår nya soffa och vi spelade lite wii.

I fredags fick vi besök av Maria, Jörgen och Hugo. VI åt tacos, pratade, umgicks och myste en hel del med Hugo. Han har vuxit till sig mycket och ålar sig fram på golvet. Tur att det hade dammsugits dagen innan. :)

I lördags spelade Gugge match och var sedan ut med laget. Jag hade möhippa för Emma. Vi var tre tjejer som kidnappade Emma på stan. Hon fick ansiktsbehandling av oss. Sedan drack vi drinkar, snackade en massa skit och åt sedan god tapas till middag. Efter det drack vi fler drinkar och kollade på konstigt folk med konstiga kläder. :)

I dag har Gugge varit och jobbat med fotbollslaget. Sedan har vi hjälpt K och T att flytta lite. De har köpt hus och håller nu på att måla, tapetsera och flytta. Vi hjälpte till med soffor, sängar och andra tunga saker. Sedan for vi hem och sedan kom T och M. Vi bokade boende i New York de tre första dagarna. Och sedan gjorde vi också upp en liten reseplanerare. Så vi har koll på vad och vart vi ska vara varje dag. :)

Nu är det sängen som gäller. Imorgon är det jobb igen. Dock är det en kortvecka. Bara 4 dagars arbete. Sedan far vi till stugan för att fira påsk. En tradition som man inte vill rubba på.

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Jana

Kanske syns i backarna i påsk.

Kram Jana


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits