Bilder från i fredags

Är seg på att lägga över bilder från kameran till datorn. Nu har jag äntligen gjort det. Och det var bilder från Hugos dop i dem. Det var ett bra tag sedan jag tog de bilderna.. :)

Tänkte bjuda på mysbilder från i fredags:

Hugo provsmakar Gustafs finger.
Hugo säger på ett fint sätt att han inte vill ha fler pussar. :)
Vacka Hugo.
Gustaf ger Hugo välling.

Hugo och hans föräldrar är underbara. Vi är glada att vi har dem i vår vänskapskrets. Vi har bara kännt varandra i några år men det känns som att vi har kännt varandra jämt. Vi försöker ses så ofta vi kan och jag tycker att vi lyckas bättre nu när vi inte bor mitt emot varandra. Till sommaren hoppas jag på flera grillkvällar.

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Sara

Ååååh, bilder tillochmed! ;)

Roligt med uppdatering sis!

Ses imorgon, ni tar med er wii!!

Puss

2009-04-08 @ 16:58:21
Postat av: Hugo

Åh vilka fina bilder!

Jag, mamma och pappa har alltid så mysigt med er.

Det är bra att vi träffas med jämna mellanrum, för när jag blir större, då vill jag vara ensam hos er, utan mamma och pappa :)

Vi är så glada som har er också!!

Det var meningen att ni och mamma och pappa skulle träffas och lära känna varandra på gårdsfesten, första året ni bodde på Sveavägen ;)

Ha så mysigt i påsk så får vi boka in en träff snart igen! Vi åker till stugan imorgon. Där tycker jag om att vara!

Massor med pussar och kramar från eran Hugo :)

Mamma o pappa hälsar så mycket till er båda.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits