Västerut

Igår var vi och hälsade på våra ex-grannar. Vi firade Mia som fyllde år i lördags och vi fikade gott hembakat fikabröd. Vi myste också med Hugo och fick höra en hel del prat från honom. Han flinade, skrattade och var väldigt glad. Trots att mamma och pappa trodde han skulle somna ganska tidigt. :)

Nu drar jag snart västerut till Östersund. Ska lära mig nya saker som jag ser fram emot. Tågresan kommer gå fort då jag har en del jobb som måste göras.

Är tillbaka i Sundsvall imorgonkväll. Sedan ska vi ägna helgen åt att pyssla hemma. Lampor måste komma upp. Det börjar bli mörkt så lampor kan vara bra nu. Sedan ska vi försöka plocka i det sista småplocket vi har kvar. Kanske får vi även påhälsning av mamma.

Julen närmar sig. Två julklappar är redan klar. Känns lyxigt.
Det är även dags att bestämma sin egen önskelista.
Innan julen är här på riktigt vill jag ha snö. Massor av snö!

I år ska jag testa slalom igen. Efter att ha åkt snowboard i 12 år ungefär är det dags att testa slalom igen. Spännande och nervöst. Jag tror dock det kommer gå utmärkt. Det finns ju carvingskidor nu. Det fanns det inte sist jag åkte slalom. :)

.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits