Det närmar sig...

Om en timma. Då har jag börjat. Om en timma är jag inne på mitt första yoga-pass på länge. Jag längtar efter känslan. Jag kommer säkerligen att ha träningsvärk lite här och där efteråt. Men då kan jag stolt säga varför jag har ont i kroppen!

Har idag bokat tåg och hotell tills jag ska till Östersund under nästa vecka. Tråkigt att bo på hotell alldeles själv. Får hoppas på att frukosten är super!

Ikväll ska Gugge på bio med grabbarna. De ska se den nya Bond-filmen. Bäst för dem att se
upp!

Nu ska jag göra det sista innan jag packar ihop och åker bort till Ego. Sedan ska jag hem och förbereda Grekisk pyttipanna tills imorgon. Kan det bli fredagkväll redan nu? Jag längtar efter den goda maten. :)

.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits