Helgen

Helgen är över. Vi tog det lugnt och donade på hemma.

Balkongen fick sig en rejäl städning. Nu fattas det bara lite blommor där ute sen så kommer det ett kort på vår fina balkong. I dagsläget är det inge roligt att ta bild och lägga ut.
Frida, ha tålamod! :)

På lördagkväll åkte vi till K och T på middag. Vi försökte också enas om vart vi ska åka på vår semester i augusti. Vi kom inte fram till så mycket men vi har en massa förslag nu. :)
Jag och Gugge tog oss en promenad hem.

Söndagen startade segt och vi donade mest på bara med så saker. Tog sedan en promenad till K och T för att hämta hem bilen. Vi for en snabbis ut till Birsta. Där var vi in på IKEA i rekordfart. Jag kom ihåg att handla saker till mor, nu blir hon glad då vi kommer hem!

På kvällen igår var jag och tränade fotboll igen på flera månader! Jag överlevde och det var riktigt skoj. Jobbigt men skoj! Nu längtar jag tills nästa träning. Dock lite smått träningsvärk i benen men det tar jag gärna, bara knät inte gör ont.

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Frida

Jippie !



Så bra att du bloggar! Kollar din blogg ca 10ggr/dag...

Kram!

2008-05-12 @ 15:18:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits