Måndag och kortvecka

Helgen försvann fort. Jag sov stora delar av fredagseftermiddagen. Försökte komma ikapp med det jag missade i Göteborg. Var dock trött stora delar av helgen ändå.

I lördags fikade jag med
Mia. Mycket längesedan vi sågs. Det var mysigt att få ses och prata. Spännande också att få se magen växa.

Igår gjorde jag inte mycket. Låg mest på soffan och läste bok. Skönt det också.

Idag är Gugge i Stockholm hela dagen. Klev upp med honom i morse, 05.30. Tidigt! Gick dock och la mig en stund innan det var dags för mig att gå till jobbet. Idag blir det jobb för mig och sedan kika på en lägenhet. Kameran får vara i högsta hugg så jag kan visa Gugge hur det var där. De bilder vi sett ser bra ut så det är bara att hålla tummarna!

Åter till jobbet.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Mia

Hej vännen!!

Alltid lika mysigt att träffa dig!!

Tack för en härlig dag!!

Nu väntar jag på Jörgen och sedan ska vi ut o shoppa lite till bebiesen ;-)

Kram på dig


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits