Lång helg

Snart går jag på helgledigt. Kommer inte att vara på kontoret på nästan en vecka nu.
Imorgon är det Nationaldagen så då ska jag förhoppningsvis vara ute i solen och ha det skönt. Sedan på eftermiddagen åker vi ut till Njurunda för att umgås med våra vänner.
På lördag kommer troligtvis syster, mor och kusin upp. Då ska vi göra stan.
På söndag far jag till Göteborg för Venture Cup final. Kommer att vara där nere tills onsdag då jag vänder hemöver igen.

Jag hoppas på fint väder imorgon. Jag vill ligga ute i solen och ha det bra.

Snart gör jag helg. Tänkte ta en glass på stan.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Mia

Hej vännen!!

Jörgen blir i Norge till nästa lördag. Ser att du är borta till onsdag, men efter det kankse vi kan träffas för en glass!!

Vi hörs när du kommer hem!!

Ha en underbar helg och njut av värmen.

Kram kram från oss på andra sidan vägen ;-)

Postat av: Linda

NEj men den va inte trasig bara sämtre än min andra mobil jag har så jag lämnade tillbaka den!

2008-06-10 @ 18:19:39
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja du Angelica !

långhelg skriver du, lång väntan på nytt inlägg säger jag =)



Hur mår du, vad gör du?

När hälsar ni på ?



KRAMAR!!

2008-06-11 @ 08:59:56
URL: http://phridan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits