Tjejfest

Utgång i lördags tillsammans med tjejerna. Som vanligt var vi hos E på förfest.

Vi kikade på Eurovision, men jag tänker från och med nu bojkotta allt som har med detta att göra. The Ark skulle ha vunnit. Det är min åsikt!

Dansade, drack, pratade, skrattade, knäppte knäppa kort och hade det otroligt trevligt. Det var nog lördagen det. Vi promenerade ner till Primero för en schlagerkväll. Och det fick vi. Endast schlagerlåtar spelades och jag trivdes som fisken i vattnet. Bara jag och N höll ut hela kvällen. Vi hann till och med dansa lite innan vi fick skjuts hem av A.

Igår gjorde jag inte många knop. Var väldigt trött och seg. Hade ont i huvudet och var bara loj. Lyckades ändå göra två övningar i InDesign. Nöjd!

Nu är det måndag igen. Idag är det fulltecknat i min kalender. Som för övrigt ligger hemma... Nu vet jag inte alls vart jag ska vara och när. Men det löser sig nog.

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Frida

Hej hej !
Vad sägs om en fika i veckan?
Har ej stämt av med sambon, men vad jag vet så är vi hemma på ikväll, Tisdag och Onsdag..!

Kraaaaam!

Postat av: jana

Håller med ang,The Ark.Om dom inte vunnit så bättre placering!!!!
Ska skriva vad vi gjorde nu!!!
Kramisar.

2007-05-14 @ 10:53:37
Postat av: Frida 2 =)

Hej! Lägg upp bilderna!! =)

2007-05-14 @ 19:20:21
Postat av: Lena

Visst skulle The Ark ha fått vara med bland iaf de tio bästa tycker jag. Att glömma kalendern är hemskt, jag hoppas du håller ordning på tiderna i alla fall :)

2007-05-15 @ 10:27:15
URL: http://livetpalandet.blogg.se
Postat av: Angel

Frida: fika idag låter kanon!

Jana: The Ark var ju bäst!! Inte värda en 18:e plats i alla fall...

Frida 2: Bilderna kommer nog senare idag. Som du vet har jag fullt upp! :)

Lena: Roligt med en ny blogg! Nu ska läsas! ;)

2007-05-15 @ 11:30:10
URL: http://angel.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits