Sommarlov

Har tagit mig ett efterlängtat sommarlov. Även bloggen har blivit lidande. Ska försöka bättra på mig men kan inte lova något. Har dock fått lite glidningar om att jag faktiskt kan skriva på kvällen.. Och det är ju faktiskt sant. Ska försöka mig på att uppdatera varje dag/kväll.

Efter mitt förra inlägg har det hänt en hel del. Jag har börjat jobba heltid.
Lillasyster har tagit studenten. Det har varit midsommar. Bilder kommer att läggas upp. Men inte idag. Orkar inte börja pyssla med det nu. Eventuellt imorgon kväll.

Idag har vi haft en otroligt skön dag! Jag och Gugge började med att ta en lång sovmorgon. Klockan ringde första gången 9.00 men frukosten åt vi inte förens vid 12.00. Skönt att få sova ut ordentligt ibland. Gjorde några försök till att sitta ute på balkongen. Blåsten ville annat så jag hamnade i soffan. Bestämde med grannarna att vi skulle göra en tur och ta oss en fika. Vi hamnade på Skatan och det blev sen lunch istället. Vi blev även överraskade av J's bror med flickvän. Skoj! Åt gott och hade det trevligt i solen. Riktigt mysigt ställe. Vi tog oss en varsin glass också. Härligt!
När vi for hem planerade vi för en kubbkväll och lite grillning. Inhandlade mat och kubbspel. Grabbarna mot tjejerna på kubb och vi behöver inte säga vem som vann. Vi spelade för att det var roligt helt enkelt... :) Men grattis till vinnarna i alla fall. Vilka det nu var?! Åt hamburgare gjorde vi också. Satt ute och hade det skönt. Gick sedan in och drack kaffe med en liten chokladbit. Mums.
Innan de gick hem kikade vi på lite gamla bilder.

Nu är det dags för stordiskning och sedan blir det sängen. Jobbar öppning imorgon. Dock slutar jag tidigt så jag hoppas att det blir en dag i solen! Troligtvis vid hamnen.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Maria

Tack själv våra vänner för en kanondag!!
Det gör vi om snart!!
Godnattkramar från andra sidan gatan =)

Postat av: Frida

Oj. Härligt att du äntligen uppdaterat igen !!!
=)
Ja, klart vi skall fika.. frågan är väl när?
Kraaaaaaaam !

2007-06-25 @ 09:00:32
URL: http://phridan.blogg.se
Postat av: jana

Instämmer med förra inlägget härligt med uppdatering.Men jag vet hur det är..........
Jag har semester i 3 veckor nu.
HÄRLIGT.
Ska snart skjutsa Tobias på sin första fotbollsskola!!
Göran ska inhandla färg till huset.
Ha det så bra.
Kramar i massor.

2007-06-25 @ 09:23:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits