En ska bort, men vilken?

Tänkte att jag också skulle försöka mig på En ska bort. Alla andra bloggare verkar ju hängt på den trenden så det är väl lika bra att hoppa på tåget för mig med...

1. Jag har tappat bort och spärrat mitt bakomatkort i fyllan.

2. Jag har dansat på en bar iklädd klänning.

3. Jag har fått en hel Afterskii att sjunga Ja må hon leva för mig.

4. Jag har gått runt hela Stockholm för att hitta ett fik.

Så... det var väl det. Lycka till med gissningarna nu. Jag hoppas att jag inte har gjort det för lätt för er.  Ni som vet behöver ju inte avslöja genom en gissning.

Nu är det dags att slita upp plasten som sitter runt den tidning jag fick hem i brevlådan idag. Sedan blir det sängen rätt snart. Ska ju upp och plugga innan jobbet imorgon. Denna helg kommer inte att bli helg som alla andra. Denna helg kommer att innebära plugg och jobb för hela slanten. På kvällarna ska jag i alla fall umgås med Gugge!

Sov gott nu!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: NewMe

4. Jag har gått runt hela Stockholm för att hitta ett fik.

Falsk?

Postat av: jana

Ja,som jag skrev i chatten skulle ju alla vara möjliga men....Göran tror klänningen.
Men om det var ett speciellt fik så kan man nog gå runt hela Stockholm för det.Jag gissar nog klänningen med...
Kramis.

2007-01-12 @ 21:43:45
Postat av: Lena

Oj, det var svårt.

Jag måste absolut hänga på trenden jag mä' - men det får bli morgondagens inlägg.

Min gissning måste i alla fall bli: 1. Du skulle nog aldrig kunna vara så slarvig. =o)

2007-01-13 @ 00:05:19
URL: http://lillasysterLena.blogspot.com
Postat av: Anna

Efter mkt funderande och luskande. Så tror jag nog på klänningen. Kan inte tänka mig dig stå på en bardisk och dansa.. Vi ses imorrn. Kram/A

2007-01-13 @ 15:50:26
Postat av: Angel

Härligt att se att gissningen är i full gång. Dock väntar jag ett tag till med de rätta svaren. Måste ju hålla er på halstret ett tag till. :)

2007-01-13 @ 22:22:18
Postat av: Lill sis

några vet jag är sanna men vilka vågar jag inte tala om. :P men mot förväntan så tror jag ändå på nr. 1....

2007-01-14 @ 13:35:16
Postat av: Janne

Nr 4. ska bort.

2007-01-14 @ 17:34:26
URL: http://wallins.blogg.se
Postat av: Propp

haha men tusan va svårt..jag tror antingen på 1 eller 2..jag tar nog 1..kanske..eller nej..2. eller nej. nu tar jag 1! :)

2007-01-14 @ 22:11:26
URL: http://proppet.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits