Tusen frågor

Har fått en massa knasiga frågor på mailen nu. Som Mina vänner när man var liten. Istället för att svara på mailen svarar jag här.


1. VAD HETER DU?
Emma Angelica Westrin

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Svarta med lite vita fläckar på. Hade dessa på mig när vi donade med tapetseringen i sovrummet.

3. VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
TV:n. Gugge kikar på Fotbollskväll.

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Sov. Efter allt jobb under hela helgen var jag trött.

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Choklad bulle. Gugge köpte såklart en massa fikabröd när vi handlade.

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Grönt. Och då syftar jag inte på träden och gräset. Ljuset ute är faktiskt grönt. Sedan är det lite regningt också. Som vanligt. Börjar kännas som höst nu.

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Kristin

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Ögonen

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Jag gillar alla mina vänner :)

10. HUR MÅR DU IDAG?
Bra, men lite trött. Allt jobb och plugg tar på krafterna. Tur att det blir sommar snart så det blir sommarlov... nä just det ja... jag ska ju jobba i sommar.

11.VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK? 
Vatten funkar alltid!

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
Mycket är gott. Men standard är väl Aqua Tini - äkta tjejdricka!

13. FAVORIT SPORT?
Tänker säga två! Fotboll och konståkning, utan inbördes ordning.

14. HÅRFÄRG?
Brunt men funderar på att gå inte till frissan imorgon och boka tid för åtminstonde slingor och klipp.

15. ÖGONFÄRG?
Brun

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Solnedgång måste jag ju säga

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
Lillsis Sara 17. Hon fyller 18 i sommar men hon kommer alltid att vara min lillsis

18. FAVORIT MÅNAD?
Juli, då brukar det vara varmt!

19. FAVORIT MAT?
Allt som Gugge lagar!

20. FILMEN DU SÅG SIST?
Jag ä int bitter med Robert Gustafsson. En måste film!

21. FAVORIT DAG PÅ VECKAN?
Fredag. Hade jag fått frågan för någon vecka sedan hade jag nog måsta säga tisdag.

22. FAVORIT HOBBY?
Umgås med mina nära och kära
 
23. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Absolut! Jag kör med den klassiska killen bjuder.

24. FAVORIT LÅT?
En massa. Just nu går en massa Winnerbäck här hemma.

25. SOMMAR ELLER VINTER?
Sommar när det är varmt och skönt och vinter när det är mycket snö.

26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
Båda! Först kramar sedan kyssar!

27. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS?
Förhållande!

28. CHOKLAD ELLER VANILJ?
Vanlij

29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SVARAR?
Ja, så klart. Dessa frågor är till för att kopieras.

30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Gissar på att Jenny är snabb på att svara! :D Hoppas kan man alltid.

31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Oj, vet inte ens vilka som läser här ju...

32. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
Bostadsrätt på 54 kvm med sambo Gustaf.

33. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Just nu Kotler. Annars föredrar jag deckare.

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Har ingen. Sitter på laptop. Eller förlåt älskling, bärbar mac! :D

35. FAVORIT SPEL (sällskaps)?
Risk!! Jag var emot det innan jag provat men nu är jag fast.

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
Ja, kan inte alla det?!

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Vad ska man korsa det ögat med då?

38. ÄR DU ROMANTISK?
Beror nog på vem du frågar! Men enligt mig, ja. Frukost på säng är väl romantiskt?

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Absolut! Jag har nära och kära runt mig som jag tycker om. Kan man vara annat än lycklig då?!

Så, det var de frågorna det. Nu är det bara att kopiera och sprida ut. Låt dina vänner få veta allt om dig.
.Angel


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits