Grattis!

Idag skulle du blivit ett år äldre. Idag skulle vi ha skojat, ätit tårta och skrattat.
Istället sitter jag här själv. Utan min älskade vän. Du sitter uppe i himmelen tillsammans med de andra änglarna och jag är säker på att ni har ett hejdundrande kalas för dig på din 21-års dag!

Älskade vän. Det är ofattbart att vi inte fått fira din 21-års dag.

Saknar dig! Tankarna är alltid hos dig. Jag kommer aldrig att glömma våra stunder tillsammans. Så mycket skoj, så mycket skratt, men samtidigt en massa seriöst prat om livet. Du var min allra närmaste. Jag saknar dig så!

Grattis min älskade vän! Jag antar att änglarna har gjort dig en god tårta idag.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Lill sis.

Rembember, I´m allways by your side!!

2006-05-27 @ 22:22:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits