Nationaldags firande

Igår var det Sveriges nationaldag. Tror inte att någon kunde missa det. I alla fall inte här i Sundsvall då halva stan var avstängd från bilar då prinsessan Viktoria var i stan. Självklart var jag och Gugge där och fick oss en blick av vår kommande drottning.

Gugge hade även namnsdag igår. Och jag kom ihåg det, först av alla!
Till historien hör även att jag inte firar namnsdagar med det gör Gugges familj stenhårt. Brukar försöka skylla på att eftersom jag inte vill bli firad behöver jag heller inte fira andra. Men i år tog jag mig i kragen och kom ihåg Gugges. Bra gjort av mig tycker jag.

Tentan närmar sig och jag känner att jag kan det mesta. Trots detta så är det två dagar kvar. Har jag glömt något? Är det någon bok jag missat? Eller är marknadsföring så här lätt?

Imorgon far Gugge till Tyskland och fotbollens värld. Han kommer dock hem redan på söndag. Då en Sverige match rikare och förhoppningsvis med en present till mig. :)

.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits