Min dag i solen

Vaknade tidigt imorse. Solen var redan uppe så jag var på väg ut till balkongen. Som tur var slängde jag en block på klockan, den visade 07.02. Somnade om någon timme och gick sedan ut till balkongen.

På balkongen har jag spenderat nästan hela dagen. Förutom lite korta pauser inne i dden svala lägenheten. Åt våfflor, jordgubbar och glass till lunch. Mumsigt. Självklart satt vi ute i solen och åt.

Har även hunnit med att städa balkongen ytterligare en gång. Funderar på om det är någon av grannarna som strör pollen över vår balkong dagarna i ända. Känns som om att jag alltid städar balkongen. Ska i alla fall olja in möblerna senare ikväll.

Fick oväntat besök idag. Någon knackade frenetiskt på balkongen. Fick en liten present av besöket också. Oväntat men ändå så välbehövligt. Tack!

Funderar på att tvätta fönstren nu. Självklart inte de som är i solen. De får jag ta imorgon bitti.
Gör nog slag i saken innan vi far iväg till ICA.
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits