Livet i behåll

Ja, det trodde man inte. B-uppsatsen är klar och inlämnad. Detta trodde vi inte skulle vara möjligt i onsdags eftermiddag. Men vi tog oss i kragen och reste oss från graven. Vi klarade det tjejer! Tack till alla som stöttat!

Mitt liv är nu äntligen tillbaka. Jag får sova, äta och bara vara hur och när jag själv vill nu. Känns helt otroligt skönt. Igår firade vi med lunch ute. Buffé på Dragon house med Nina, Ante och Maria. Mumsigt gott och trevligt. Vi satt där i 2 timmar.. :D

Gick lite på stan. Köpte lite nya kläder. Det var vi värda, både jag och Gugge.

Ska iväg och träna nu snart. Ska bli så skönt att sätta igång med det igen. 70 minuters Streetdance, kan det bli bättre?

På eftermiddagen blir det jobb. Skoj att göra något annat än att sitta i skolans datasal och försöka få fram en B-uppsats.

Föresten, måste ju berätta namnet på uppsatsen. "Att tiga är silver, Att tala är guld -en studie om landstinget Västernorrlands interna kriskommunikationsarbete vid nedläggningen av Härnösands sjukhus."

Dags att bege sig mot Ego.
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits