Té drickande och intervju hör inte ihop

Sitter och tanskiberar för fullt. Dock stötte jag på ett litet problem igår kväll. Ett utav banden, men den viktigaste intervjun, gick av. Självklart finns en bakgrunds historia till detta....
Under intervjun drack vi té och åt kanelbullar. När A skulle vända på bandet tappade hon det i sin kopp. Som tur var är hon en van té drickare och dricker upp sitt té relativt snabbt. Koppen var tom förutom lite blask på botten. Intervjun fortsatte och nu sitter jag här och försöker transkibera ett ihop klibbat band.

Lekte lite teknisk förrut och försökte mig på att limma ihop bandet. Döm av min förvåning när jag efter mycket svärande, suckande och hårrivningar lyckades få ihop bandet. Det snurrade i bandspelaren och ljudet strömmade ut ur hörlurarna. Hann dock bara lite mer än hälften. Sedan är bandet ihop klibbat och bandet går av igen. Dock går det inte denna gång att limma ihop det eftersom att bandet trasar sönder när jag drar i det. Attans! Men förhoppningsvis kan vi skicka lite frågor över mailen som vi kan komplettera med. Kommer ihåg rätt så mycket från den intervjun ändå. Det var bland de bästa!

Vem sitter föresten med transkibering till C-uppsatsen en fredagkväll 00.30?
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits