4 tentor sedan sommar!

Skolan har verkligen kommit igång nu. Jag hade nästan glömt hur det var att sitta och skriva tenta en söndag. Att ha näsan nedtryckt i en bok och vara omringad av papper innehållande allt från anteckningar från föreläsningar och kladdpapper till tentainstruktionerna.

Denna kurs fick en mjukstart genom att den inleddes med två seminariedagar där vi alla fick berätta om praktiken. Nu är den mjukstarts veckan slut och jag sitter här med en tenta som ska vara inne på tisdag. Trodde inte att det skulle vara så svårt att jämföra min praktik med alla andras, att se likheter och olikheter. Men jo, jag ska ju skriva tre A4 sidor... Man får ge och ta en halv sida...
Har i alla fall fått ihop två sidor nu. Dags att ordblaja en sida alltså. Det knepiga med tentan är även att man ska koppla till boken. Har hittat två kopplingar i alla fall.


Åter till tentan. När denna är klar återstår bara två på denna kurs. Plus en till på nästa och sedan är det sommar!
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits