På begäran...

Jag som brukar klaga på andra för att de inte uppdaterar sina bloggar. Nu var det min tur att få en sådan kommentar kastad i ansiktet... Nej nu tog jag i! Så hemskt var det inte gumman, jag kände mig träffad när du sa det. Det är bra. Tjata på mig bara!

Så vad har hänt sedan sist?
  • Röklukten har minskat. Nya lukter i trapphuset! Wow!
  • HM kläderna har kommit. En del var wow, en del var pest, en del var tält.
  • En ny kurs är igång.
  • En shoppingtur/heldag med Emma och Jocke är avklarad.
  • Jag är en stolt ägare till min nya mp3 spelare. Är lite glad att den gamla lade av. :)
Kläderna från HM var efterlängtade. Jackan var fin, den passade perfekt och den är varm. Provade nämligen den i morse när jag gick till skolan i kylan, svettades nästan när jag kom fram. Det kan man ta som ett gott tecken. Koftan var precis så underbar som jag tänkt mig. Älskar den redan! Halsbandet var snyggt, passar till det mesta. Både fest och vardag. Gugges mysbyxor var tyvärr en storlek för stora. Såg ut som om han gick runt i ett tält. Dina annars så grova och muskulösa ben försvann i byxorna. Mina jeans var inte alls så snygga som de såg ut i katalogen, tur att de inte passade dessutom. Huvtröjan var mycket skön, dock för stor så det blir lika som med Gugges byxor - byte till mindre storlek.

Metod B har dragit igång. Och det på allvar. Planeringen i kalendern är nu framme i slutet av mars... Kursen verkar skoj, dock rätt så mycket att lära in på 4 veckor.  Ett PM som ska skrivas, inför B-uppsatsen, och en workshop.

Idag efter föreläsningen kom Emma och Jocke och hämtade upp mig på skolan. Vi for ut till Birsta. Första stopp var Elgiganten. Jag bytte min mp3 spelare som för en vecka sedan valde att inte fungera som jag ville. Bytte upp mig för 100 kr och fick en mycket bättre, snyggare och mer Angel vänlig mp3 spelare. Jag är mycket nöjd med mitt byte. Tur att jag kom ihåg mitt laddningsbara batteri i den gamla spelaren...!
Dagen fortsatte i en del butiker och jag kom hem med en kasse från IKEA även denna gång... :)
Kvällen tillbringades hemma hos Emma och Jocke. Tacos, kladdkaka, Risk och Lost var vad vi hade för oss. Mumsigt, spännande och inte alls så spännande som vi hade hoppats på. Brukar alltid få ont i magen av Lost, icke denna gång. Besviken!

Hm... undra om denna uppdatering får heta duga? Nöjd vännen?! Jag har en liten surprise för dig...

Sov gott vänner!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Jenny-Mariah

naaah... vad söt du är gumman! haha. :) Kycket bra uppdatering som jag fick ta del av så här på morgonkvisten. visst, inget kom väl som en total överraskning - men iaf. ;) vi ses snart i skolan. KRAMAR!! J-M


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits