Bäbisar?

Läste Linda Skugges blogg i morse. Mina tjejer pratade nyss i telefon... Mitt hjärta svämmar över. Detta får mig att sakna mina knattar. Eller mina bäbisar som jag brukar kalla dem för, men alla vet ju att de är stora nu. Stora grabbar. De är ju faktiskt (snart) 3 år, respektive 4 år. Mina änglar!

Saknar att kunna ta cykeln, bilen eller mina ben för att ta mig de få milen som var mellan mig och pojkarna när jag bodde hemma. Men nu är det lite längre. De är för små för att själva ta sig hit upp och jag har alldeles för mycket att göra för att kunna prioritera dem när jag är hemma några få korta helger. Är jag hemma en längre tid så är pojkarna de första jag planerar in, nästan.

Aglika och Guftaf saknar er pojkar!

.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits