Telefon eller traktor?

Har dammsugit lägenheten, och förhoppninsvis är tvestjärten borta. Blomman står fortfarande på det vattenfyllda fatet. Det får nog göra det tills imorgon i alla fall. För att vara på den säkra sidan.

Gratulerade mitt kusinbarn på 3-års dagen idag på telefon. Han sa att han fått godis i present, sedan hörde jag hur han sprang och allt blev tyst.. då hade pojken lagt ifrån sig telefonen. Han tyckte inte alls om att prata med sin gudmoder, mycket roligare att leka med kompisarna i traktorn i stället..! :) Fick i alla fall säga Grattis

Vi funderar på en promenad ut till Nacksta. För att handla och hälsa på Erik. Men han svarar inte hemma, inte på ICQ och inte på mobilen. Han är borta. Får se, vi kanske bara handlar också.

.Angel

Ps, har spöat Gugge på tennis idag! Övning ger färdighet. 


Kommentarer:
Postat av: G.Lindqvist

Kan inte minnas att du spöat mig i tennis! *hi hi* Jag vann iaf. matchen! ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits