Syster Sara

Åker hem till Hudik med pappa senare idag. Syster yster fyller 17 år imorgon! Grattis i förskott stumpan!

Shit, 17 år... då är man ju nästan vuxen... men shhh... säg inget till syster. Då blir hon så mopsig! :)

 När jag var 17 år ansåg jag att jag kunde allt och att jag absolut inte var ett litet barn, inte heller i den yngre ungdomen. Jag var ju nästan vuxen. Stor och kunde ta hand  om mig själv. Är min lillasyster så stor nu???!!! Knappast, hon kommer alltid att vara min lillasyster. Hon kommer alltid att vara tre år yngre än mig. Hon kommer aldrig att bli stor i mina ögon. Aldrig! ;)

 

Ses ikväll syster! Äntligen!

.Storasyter Angel 


Kommentarer:
Postat av: Jenny

Trevligt att du ska åka hem. Det ska jag oxå göra tidigt imorrn efter jobbet. När kommer du tillbaka till sundsvall igen? Jag tror min arbetsplats e gasnak händelserik, men fattar inte varför jag måste bevittna allt jämt och ständigt. Aja... ska krypa ner under täcket igen. Kramar


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits