Posten

Älskar när posten kommer och det hörs en hög och ljudlig dunk. Dunket av när posten slår i backen. Men när jag ligger och sover önskar jag att det vore lite tystare. Jag vaknar alltid med ett ryck. Men idag satt jag i soffan och det var Gugge som vaknade med ett ryck. Stackarn!

 

Idag med posten kom det fyra saker. Två till mig och två till Gugge. Jämställt!

Jag fick ett brev från Bredbandsbolaget. Varför vet jag inte eftersom vi redan har det, men det står på Gugge. Uppdatera era register. Ser ni inte att vi redan har er?!

Jag fick även Hennes tidningen. Me like! Nu har jag något att läsa några timmar framöver. Jag kan stilla min nervositet!

 

Frukost och tvättning står nu på tur.

.Angel 


Kommentarer:
Postat av: G.Lindqvist

Ska hålla båda mina tummar jätte hårt vid klockan fyra. Åh, hoppas hoppas... älskling!

Postat av: Bartie

"Kan inte annat än att hålla med. Förstår inte vad som är så roligt med att titta runt (ja, för man kan inte läsa dem) på bloggar med en massa kort på kändisar hit och kändisar dit. Innekläder hit och en massa pengar dit. Orka bry sig?!"

Nej precis.. Man undrar ju om dom har något liv själva..

2005-08-18 @ 15:01:43
URL: http://bartie.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits