Mysiga grannar

Gårdsfesten igår var över förväntan! Helt underbart skoj var det. Skoj att äntligen få träffa lite grannar.

Vi kom dit strax efter sju. Hejade på de som var där, drack lite bål och sedan placerade vi ut oss vid bordet. Jag och Gugge satte oss på hörnet tillsammans med några andra lite yngre. Det visade sig att vi alla på hörnet var nyinflyttade. Vi brukar vara högst 10, nu när det äntligen kommer nya kommer det hur många som helst. Ni måste lova att komma sedan också. På alla möten och allt. Vi nickade i kapp allihopa och bara log. Alltid skoj att vara uppskattad!

Grillningen var lyckad. Mycket gott. Fick bål, vin, öl, grogg m.m av alla runt bordet. Alla var generösa och givmilda. Jag som skulle vara nykter. Vi som skulle gå hem efter middagen.

Träffade ett par som var precis som mig och Gugge. Mia och Jugge. Underbara människor. Vi kan vinka till varandra från våra fönster. Vi avslutade kvällen här hemma hos oss med rostade mackor och lite X-box.

Idag har det varit lugnt. Varit ut till Birsta med svärföräldrarna, sedan handlat och nu ätit middag. Erik kommer hit nu snart.

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Frida

Ahh.. så fröken har också varit på IKEA... lattjo.. eller Birsta skrev du ju.. men antar att det var IKEA.. ! Har nu också uppdaterat ... glömmer så lätt det :)

Kram kram!

Postat av: Angel

Frida - alldeles rätt, det blev IKEA också. Som alltid när man är ute i Birsta. Bra att du uppdaterar, i alla fall när jag påminner dig! ;)

kramar!

2005-08-29 @ 12:15:46
URL: http://angel.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits