En slitsam dag

Sitter på skolan nu. Ögonen går i kors.
Har varit och jobbat imorse. Vi hade inventering så jag började 5.00 och slutade 9.00. Sedan har jag och E försökt jobba fram frågor till vår kommunikationsplan. Dock var det så varmt och skönt i solen så det blev nog mer solning än pluggning. Men sånt får man ta på våren! :)

Sitter just nu och väntar på att bege mig till jobbet igen. Ska jobba fem timmar till nu i eftermiddag. Kommer nog att stupa i säng så fort jag kommer hem. Igår var jag ju vaken lite väl länge också. Hade helt glömt bort att jag skulle upp och jobba tidigt.

Det känns som om våren är på väg nu. Tror jag lyckades få lite färg på mig ute i solen tidigare idag. Hoppas helgen blir solig så kanske man kan få lite mer färg på sig.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Sara

Tänk jobb=PENGAR. :)

2007-04-25 @ 21:59:23

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits