Djupa spår inom mig



Pengar pengar pengar...

Har blivit en del jobb nu. Och mer kommer det att bli.
De ringde nyss från jobbet. Troligtvis blir det ingen ledig helg nu i helgen. E har åkt på vattkoppor så det blir till att infinna sig på jobbet lördagmorgon 6.00. Sedan rullar det på hela helgen.

Denna sommar blir i alla fall inte som förra sommaren. Jag sittandes/liggandes på balkongen i solen med en bok i handen. Varje dag. Denna sommar kommer att tillbringas på jobbet. Känns bra. Har fått ett annat perspektiv på jobb nu. Tror att förra sommaren alltid kommer att följa mig vart jag än går. Bra eller dåligt?

Dags för lite fika nu innan vi ska iväg och sätta sprätt på lite pengar. Mat måste införskaffas. Vårt kylskåp börjar snart eka.
.Angel


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits