SM-guld

Dragons gjorde det! Igår tog de hem SM bucklan till Sundsvall. Idag firas de på stora torget.
Go Dragons. Go Dragons.


Igår blev jag snabbinkallad på fotbollsmatch. Tog det lugnt och jobbade över en timma. Åkte och tankade och sedan handlade lite mat. På väg hem ringer min tränare och undrar om jag kan ta med mig kläder och komma så fort som möjligt. Det fanns inga avbytare. Jag for hem fort, slängde i mig maten och packade snabbt som attan. For sedan till Matfors. Stod på sidan av i första halvlek. I andra fick jag göra inhoppet och spelade stora delar av den. Dock gick det inte så bra för oss och vi förlorade... Men någonstans i vår förlust fick vi höra om Dragons vinst så vi glömde snabbt bort vårt eget spel.

Imorgon är det prisutdelning för
jagharenidé.nu. Idag förbereder vi en massa. :)

Ingen kommentar på alla fina bilder från Paris. Vad är det här?!

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Eva

Bra kämpat av Dragons, dom var verkligen värda guldet! :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits