Onsdag och det är redan helg

Detta var då verkligen en kortvecka. Det är bara onsdag men ändå redan helg! :)
Dessa tre dagar har sprungit iväg snabbt. Både jag och Gugge har jobbat en hel del övertid.

Ikväll var jag och hälsade på
Frida och Arvid. Fick mat där och sedan fikade vi morotskaka som jag hade med mig. Hann även med att leka med Arvid och självklart prata en del med Frida. Vi hade en riktigt trevlig kväll och det var skoj att äntligen träffas igen.

Imorgon är det röd dag. Jag måste dock jobba då. Håller på att producera ett programblad som måste till tryckeriet på måndag och vi har en hel del kvar att göra. Hoppas på att hinna träffa en kompis också. Får se om vi hinner klämma in det.

På fredag är det som sagt var äntligen dags för Joel & Emmas bröllop. Ska bli riktigt skoj. Sen på lördagen fortsätter vi bröllops firandet med grillning och partaj.

På söndag kommer mamma upp. Hon ska vara här i några dagar nu när hon ändå är sjukskriven. Ska bli mysigt att ha henne här ett tag. Gugge är tvungen att jobba över en hel del även då så jag kommer i alla fall att få sällskap.

Nu är det dags för sängen. Ska lägga mig och läsa och vänta hem Gugge tänkte jag. Han gick ut och tog en öl med grabbarna efter att de hade jobbat över.

Trevlig helg!
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits