Tisdagkväll

Hemma från fjällen. VI hade det toppen i Vemdalen. Trots att vi körde fel och att jag hade fel pjäxor med mig. Vädret var inte på topp men backarna kan man inte klaga på.
På torsdagen då vi kom upp myste vi på i stugan och gjorde oss hemmastadda.
På fredagen åkte jag, Gugge och svärfar slalom. Dimman låg tät på toppen och man såg inte mycket framför sig. Jag och Gugge var på väg ut på fjället då vi åkte tillbaka till stugan. Dimman lurade oss. :)
På lördagen åkte jag och Gugge slalom. Dimman hade försvunnit och vi såg nu över till andra sidan också. Vi åkte hela dagen och hade det rikitgt skoj i backen. Dock fick jag ont i benhinnorna på eftermiddagen och vi gav upp en timma tidigare än vad vi hade tänkt. På kvällen var vi ut och åt på Hildings Krog. Mycket mysigt ställe.
På söndagen var det ihop packning och städning. Sedan var vi till Storhogna och fikade innan vi delade på oss.

Fjällresan var behövlig och vi hade det kanon. Emil kom ihåg morbror och moster och han visade oss en massa nytt som han kan. Något som han var riktigt duktig på var att räkna. Han kunde räkna till tio och gjorde det flera gånger om. :)

Imorgon kommer vår nya soffa! Som vi längtat. Ikväll flyttar vi undan den gamla till datarummet och där får den stå tills någon ny ägare dyker upp. Känns tråkigt att sälja bort en så bra soffa, men vi har ju länge längtat efter en sån som kommer imorgon.

.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits