En vecka

En vecka har gått sedan förra uppdateringen. Inte bra. Har fått en del klagomål. Jag förstår er.
Just nu är jag inne i en period då jag inte har lust att skriva. Jag gör det bara för att jag "måste". Ska försöka hitta känslan igen. Kanske dyker den upp i Trysil?!

I eftermiddag packar vi in oss i bilen och far till Transtrand för att sova. Sedan imorgon åker vi vidare till Trysil. Där ska vi vara tills på söndag. Vi ska åka slalom i massor! Hoppas på samma väder som det är idag. Då kan det bara bli kanon! :)

Mina tankar finns hos er!

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Maria

Hej vännen!!

Vad sjutton hände med våran träff??

Vi måste ta och boka in ett nytt datum.

Ha så mysigt nu med en massa skidåkning, så kan vi höras när ni kommer hem!

Vi saknar er!!

Massor med kramar från Maria & Hugo (som sitter i mitt knä och håller på att äta upp en penna ;-) Det låter jättegott iaf.)

Postat av: Angen

hej hopp!

hur står de till här då?

kram

2009-03-30 @ 11:44:52
URL: http://angenf.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits