Barnvakt och sol

Våren är på intåg på riktigt känns det som. Man hör fågelkvitter och solen lyser och värmer. Imorse då jag skulle äta frukost blev jag bländad av solen. Har aldrig fått solen i ögonen vid frukostbordet tidigare. Men det är bäst att vänja sig. Fast vi ska ju köpa nytt frukostbord så då kanske jag slipper solen i ögonen vid frukosten. :)

Igår var jag barnvakt åt
Aston. Det gick mycket bra och han reagerade knappt när pappa gick. Vi kollade på HappyFeet, målade, kollade på alla bilar och lastbilar, ställde dem i rader, radade upp alla fina djur, kollade på Lejon Kungen och myste med alla djur. Vi hann också få på oss pyjamasen innan mamma kom hem. Då blev Aston glad och ville bara mysa med henne sedan.
Nu när vi vet att det gick bra att vara barnvakt hoppas jag att det blir fler gånger. Då kanske även Gugge får chans att vara med?!

Ikväll kommer Gugge hem. Ska bli härligt att ha honom hemma igen. Dock kommer han sent så det blir till att hämta honom på tåget och sedan hem till sängen. Innan jag hämtar honom ska jag nog iväg och kolla lite på Värmecupen. Mitt lag spelar ikväll och eftersom jag fortfarande har hosta och förkylning så spelar jag inte. Men heja det kan jag! :)

Trevlig onsdag i solen!
.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits