Kanske dags för en uppdatering?

Har inte varit bra på att blogga på sistonde. Som försvar har jag inte mycket. Förutom att jag har velat komma ikapp med allt sedan vi kom hem från USA. Jag känner nu att jag börjar vara där.

I helgen tog jag och Gugge det mest lugnt. Solade, låg på balkongen, åt gott, donade på lite och pysslade. Vädret var ju toppen så man ville inte sitta inne med datorn. Jag satt hellre ute på balkongen med en god bok.

Jag var i söndags och tränade. För första gången på 5 veckor. Det gick bra. Men benen blev spagetthi och jag hade inte mycket ork. Jag tog mig igenom och kämpade väl. I måndags hade vi match och jag skulle vara med som avbytare. Så blev det inte. Jag fick spela en hel del. Var även nära på att näta men gjorde det inte. Varför ska man alltid krångla till det så mycket? Idag fortsatte jag att hålla benen igång då jag tog en springtur/promenad. Det var riktigt skönt. Har tänkt mig att få igång konditionen nu under sommaruppehållet och har därför bestämt mig att ta en långpromenad eller springtur så ofta jag kan. Helst 3-4 gånger i veckan under semestern. Jag SKA klara det. :)

Jobbet är just nu ganska lugnt. Venture Cup har inneburit en del planering. VIlket har varit skönt att göra nu och inte i augusti. Arbetet på Åkroken har ändrats lite och jag kommer till hösten tyvärr inte ha möjlighet att jobba kvar där utan jag kommer istället att köra på i min egen firma. Omständigheterna har gjort att det blir så tidigare än vad jag från början hade tänkt mig. Det känns ändå bra och nu kör jag på för fullt. Semestern kommer att gå åt att fundera och sätta upp strategier för min firma. I höst kör jag för fulla muggar!

I helgen fyller Gustafs systerson 2 år. VI åker därför ner till Gävle på fredag för att fira honom. Ska bli skoj att träffas igen. Paketen är redan inslagna så vi är redo för 2-års kalas! :)

Nu är det nog dags för sängen. Varför har vi så svårt att vända tillbaka dygnen?
Jag har lovat bilder från USA. De kommer nog imorgon. Jag måste sova nu. :)

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Sara

Klart att du klarar det syster. :) Vi kan springa tillsammans här hemma när ni har semester. Eller säger jag för mkt nu?! :P

KRAM

2009-07-01 @ 21:18:25
Postat av: Angel

Klart vi kan springa tillsammans då vi är i Hudik! Det ser jag fram emot. Springa runt Lillfjärden. Det var inte igår inte! :)

Är du ledig något i sommar eller bara då du är i Göteborg?

Saknar dig!

PUSS

Postat av: Sara

Inte ja men skönt när det är över. :P haha.

Jag är ledig då jag är i Gbg. Hade inte tänkt varit borta i så många dagar men det blev billigast så så då var det bara att acceptera. Dock kommer ja hem tidig fredagmorgon och har hela helgen ledigt. :) Saknar dig med!

Kramar

2009-07-02 @ 18:09:02
URL: http://sarawestrin.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits