Utmanad

Har blivit utmanad av Frida så det är väl ingen idé att försöka smita... :)

4 av mina favoritprogram på TV
Desperate Housewifes
Sex And the City
Ensam mamma söker
Bonde söker fru

4 saker jag gjorde igår
Tvättade
Spelade TV-spel och kraschade en massa bilar :)
Löste ca 30 soudoko
Lagade mumsig köttfärssås med Gugge

4 saker jag ser fram emot
Min födelsedag på fredag :)
Skidresorna till Trysil och Vemdalen
Coldplay-konserten i augusti
Det nya året. Min kalender börjar redan fyllas med en massa roliga saker

4 av mina favoritrestauranger
Texas Longhorn
7 kryddor
Våran grill :)
Det Gugge lagar

4 saker på min önskelista
Systemdigitalkamera
Macbook Pro
En helt ny garderob
Pengar sitter ju aldrig fel

4 personer jag utmanar
Jana
Mia
Jessica
Jeanette

Så, nu var listan klar.

Kan även meddela att allt bakat fick godkänt av Gugge. Nu hoppas jag bara att alla kalasbesökare också tycker om det.
.Angel



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits