Torsdag, dan före...

Andra dagen på denna arbetsvecka. Även den nästsista denna vecka. Man kan säga att det är mitt i idag.

Precis kommit tillbaka från en lunch med Gugge och K. Vi åt på Delicerano. Mycket gott. Hann också med lite shopping. Jag som hade tänkt att inte handla före min födelsedag. Men hittade ett presentkort i min plånbok och började fynda på Hemtex. En stor duk till vardagsrumsbordet och två badlakan. Allt i matchande färger. :)

Halsen är inte bättre. Eller lite. Äter halstabletter, dricker te och vatten om vartannat och försöker få i mig så mycket apelsin som möjligt. Jag vill INTE bli sjuk!

Ikväll kommer S till oss för att sova över. Hon har tenta imorgon och kommer redan idag. Då hinner hon även fira min födelsedag lite. :)

Det blir så att min födelsedag firas i dagarna tre. Imorgon med några vänner. På lördag med pappa, svärföräldrarna, kanske farmor och några vänner. På söndag kommer mamma, Sis och J. Undra hur mycket tårta man måste göra?!

Jag ser med spänning fram emot födelsedagen. Även om jag redan fått en present av Gugge. :) Hittade ett par fina stövlar på DinSko i helgen. De köpte han till mig i förskott. Jag har dock inte använt dem ännu. Snön är i vägen.

Lite jobb nu. Sedan åker jag hem och vilar upp mig. Måste lämna paket på ICA samt handla lite ingredienser till tårtan (läs: tårtorna) också.

.Angel

Kommentarer:
Postat av: Angen

aha va roligt =)

ja nu ligger fotbollen på is ett tag..efter 14 år :D

men jag drar nog igång i höst igen =)

Postat av: Sara

ja, vi förväntar oss massvis med tårta, helst J. :P

2009-01-09 @ 16:17:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits