Skäms

Ja, det kan man kanske säga att jag gör.
Nästan en vecka utan inlägg. Den enda ursäkten jag har är att jag försökt att få datorn att lägga in bilder från kameran så jag kan blogga ett inlägg med bilder. Dock har detta inte gått som jag velat.

Därför ett inlägg utan bilder. Igen.

I helgen var vi först på hockey. Sedan på middag och planerna inför semestern började göras.
På söndagen var vi på brunch och spelade sedan monopol.
En mycket trevlig helg.

Denna vecka kommer att gå i träningenstecken.
Söndag - fotboll
Måndag - vila med lite promenad
Tisdag - fotboll
Onsdag - karate
Torsdag - spinning
Fredag - vila med lite promenad
Lördag - vila / kanske slalom?!

Härligt att ha kommit igång igen. Jag ser fram emot träningsvärken!
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Frida

hej!!!

Blev nästan lite orolig!!

Skönt att se att du bloggar igen..dock utan bilder ;)



Låter jobbigt m. all träning!! Men duktig är du!

KRAM!

Postat av: Maria

Oj vad duktig du är. Det känns så skönt efter att ha klarat av en sån träningsvecka.

Jag skulle också behöva komma igång lite med träningen, men det kommer liksom alltid av sig ;-) Har tänkt att ta ut träningskort på Friskis som jag har genom jobbet. Tycker jag borde få göra det trots att jag är mammaledig. Det gäller ju bara att komma igång, så skulle jag kunna gå på pass någon gång i veckan. Tycker ju att det är roligt.

Fotbollsträningen får nog komma lite smått nästa år, men då blir det i så fall på låg nivå.

Nu vill inte Hugo sitta i sin gåstol längre...

Det ska bli så roligt att ses på fredag!!

Kram så länge från mig och Hugo

2009-01-20 @ 15:47:32
URL: http://misan80.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits