Hemma i Sundsvall igen

Förlåt för dålig uppdatering denna vecka. Men jag har som sagt varit nere i Skåne och tycker att detta kan väl vara orsak nog att inte ha skrivit. Eller vad säger Sis?

Dagarna i Skåne har varit intensiva. Första gången i Skåne och första gången i Lund bjöd på snö. Dock bara några ynka centimeter. Annat är det här hemma. :)
Vi har planerat, lagt strategier, umgåtts, ätit god mat, löst mord, rivit papper och fått göra löpsedlarna som de kommer att vara efter Sverigefinalen.

Hemresan igår var lika lång som nerresan. Ändå tog det mycket längre tid på nervägen. Åkte hemifrån 04.40 och var framme i Lund 16.30. Hemresan påbörjades 15.55 och var framme i Sundsvall 22.35. Hemresan blev ändå förlängd med 35 minuter på grund av SJ. Ovanligt? Nej, inte då det gäller mina resor i alla fall...

Idag känns det som måndag men det är fredag. Skönt!
.Angel


Kommentarer:
Postat av: Frida

Hej :)

Jag har just nu min första bloggtävling på min blogg !

Välkommen att delta :)



KRAM"


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits