Dubbel dop

Precis kommit hem från Hugo och hans kusin Rasmus dop. Det var jätte fint och man blev lite små rörd av allt fint som prästen sa. Ett mysigt och fint dop. Efter kyrkan var det fika i församlingshemmet. Mammorna hade bakat och gjort det så fint. Jag fick sitta mittemot Hugo så jag njöt. :)

Killarna fick en massa fina presenter. Inga dubbletter och inget som de redan hade. Det var bra gjort.

Nu sitter jag här hemma och är lite små hungrig. Undra vad jag ska göra åt den saken...

Imorgon kommer Gugge hem! Pratade nyss med honom och han låg och vilade sig inför deras kväll på den japanska kareokebaren. :)

Kikade nyss in hur det gått för sis på vasaloppet. Hon hade tagit sig i mål och på en bra tid. Hoppas hon är nöjd för det tycker jag hon ska vara. Jag är stolt över henne!

.Angel

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits