Ny design, nya tag?!

Tydligen så ville inte detta uppdateras igår kväll. Vi gör ett nytt försök nu...

Gustaf har försökt att få mig inspirerad med bloggen igen. Han har ändrat lite i designen för att få mig att vara mer aktiv. Jag gör ett tappert försök...
Sen sist har jag hunnit med en hel del. Varit i Stockholm på konsert och fått se underbara Coldplay på Stadion, fått en ny kollega, planerat tävlingsåret, varit i Umeå och Luleå, träffat goda vänner med barn. Och en massa annat roligt.
På tisdag åker jag till Göteborg. Jobb i tre dagar. Ska bli kul att träffa alla kollegor igen.

Har börjat jobba i firman också. Känns riktigt skoj.

Så, nu har jag gjort ett inlägg. Ska försöka göra fler i veckan.
.Angel

Kommentarer:
Postat av: Smsa Låna

Måste säga att jag verkligen gillar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits