Trött i huvudet

Onsdag. Veckorna bara springer iväg. Tyckte det nyss var måndagmorgon. Vart försvinner tiden iväg?

Det blev ingen skaka rumpa igår. Han som skulle hålla i passet var fast utomlands. Tråkigt. Dock kändes det bra när tiden väl var kommen. Jag var alldeles för trött för träning. Förkylningen sätter sina spår. Kroppen känns inte hundra.

Hur ska man kunna förstärka sitt imunförsvar med hjälp av träning då man hela tiden är förkyld och inte kan träna?

Pysslade på lite med den sista gardinen. Den som är minst. Dock är det mest jobb på den. Nålade och donade igår i alla fall. Kanske syr klart dem ikväll?!! Ska ju tvätta så medan jag väntar på tvätten kan jag lika gärna sy.

Fredag närmar sig med stormsteg. Tror alla vi längtar lika mycket. Skaka rumpa till gamla idoler. :)

Gugge började sitt nya jobb idag. Jag håller mina tummar och tår för att de är snälla mot honom. Annars får de med mig att göra!

Dags för lunch snart?
.Angel


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits