Fredag igen

Veckorna bara rasar på. Jag har redan tillbringat tre veckor här hos Position Sundsvall. Nu återstår endast nio veckor. Hjälp vad tiden går fort!!

Så var det helg igen. Ikväll blir det nog bara en lugn hemmakväll för mig och Gugge. Någon god middag och sedan soffan och Idol. Lite tända ljus och sen är min fredag gjord i alla fall. Imorgon lördag blir det nog också lugnt. Eventuellt lite träning mitt på dagen. Sedan på kvällen kanske det blir bio med kusin och vänner. Söndagen ska tillbringas på IP. Giffarna ska ta steget upp i Allsvenskan. Jag kommer att vara där. Kommer du?!!

Just nu sitter jag och läser en massa klipp om Norrlands huvudstad. Skoj att få läsa alla klipp från början till slut. Perspektivet förändras hela tiden och man får en annan bild utav det. Mycket intressant!

Åter till jobbet. Lunch hos Gugge sedan.
.Angel


Kommentarer:
Postat av: Frida

Tjoho!
Påsarna är borta, nu äter vi som vanligt =)
Tycker absolut att vi skall träffas någe framöver...
Denna helg jobbar CH + nästa .. helgen efter det skall vi till Stockholm.. MEN SEN så... =)

Kraaam

Postat av: Jana

Hej.
Ja,visst går det fort nu.
Är det för man längtar till julen eller...?
Kramisar.

2007-10-20 @ 09:33:30

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits